مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-16سياسي

تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت آیت الله علوی گرگانی


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی رز گذشت آیت الله علوی گرگانی رل تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن پیام تسلیت سرلشکر باقری به این شرح است: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی که در زمره فقهای نامدار و برجسته معاصر به شمار می رود ، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.

آن عالم وارسته از پرچمداران اسلام عزیز و حوزه های علمیه شریف و شاگردان حضرت امام (ره) بودند که در بین ارادتمندان خاص حضرات معصومین (علیهم السلام) می درخشیدند و با حضور برجسته و مؤثر اجتماعی و سیاسی خود ، همواره در صف یاوران رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و پیش برندگی نظام و کشور و نیز حامیان نیازمندان و امور عام المنفعه شهرت داشتند.

اینجانب ضایعه رحلت این فقیه عالیقدر را به محضر مقدس ولی عصر (عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و عموم شیعیان ، ارادتمندان و بیت معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن فقیه فقید علو مقام و همنشینی با پیامبر اعظم(ص) و خاندان مطهرش و برای فرزندان و بازماندگان مکرم و عموم سوگواران ،صبر ، شکیبایی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت آیت الله علوی گرگانی

تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت آیت الله علوی گرگانی