مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 07:372022-03-16اقتصادي

غار علیصدر از 26 اسفند میزبان گردشگران نوروزی


غار علیصدر که حدود6 ماه پیش به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل شده بود، سرانجام در واپسین روزهای سال به روی گردشگران گشوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، غارعلیصدر که حدود 6 ماه پیش به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل شده بود، مجدد طبق مصوبه ستاد کرونای استان از 26 اسفندماه به روی گردشگران نوروزی بازگشایی می شود.

 با وجود اینکه باید یک ماه قبل این اتفاق می افتاد تا شرکت علیصدر و مجتمع غار مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی می شدند اما این کار به واپسین روزهای اسفند رسید.

با عبور از موج ششم کرونا، تغییر رنگ بندی کرونا از قرمز و نارنجی و واکسینه شدن افراد، بازگشایی غار علیصدر بزرگترین اتفاقی بود که باید در ایام نوروز رخ می داد تا گردشگری همدان پس از دو سال شروع خوبی داشته باشد.

غار علیصدر که از شهریور ماه امسال تعطیل شد، وعده بازگشایی در اسفندماه برای پذیرایی از مسافران نوروزی داشت اما باز هم با بازگشایی آن مخالفت هایی شد اما سرانجام تصمیم بر این شد که میزبان گردشگران نوروزی آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

غار علیصدر بزرگترین غار آبی جهان و برند گردشگری همدان که سالانه پذیرای مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور بود، دو سالی بود که با شیوع کرونا نتوانسته بود بازدید خوبی داشته باشد که امیدواریم در نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر از 26 اسفند میزبان گردشگران نوروزی

غار علیصدر از 26 اسفند میزبان گردشگران نوروزی