مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 02:122022-03-15اجتماعي

میزان تماس ها با مرکز فوریت های پلیسی 110 نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دارد


میزان بالای تماس های تلفنی مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مخبر با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در کنار یادمان شهدای گمنام، به مقام شامخ شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، در جریان روند کار سامانه های مختلف برای توسعه انضباط ترافیکی و اطلاع رسانی دقیق به مردم قرار گرفت.

مخبر سپس در جلسه قرارگاه ترافیکی  ـ انتظامی ناجا (نصر) با تبریک اعیاد شعبانیه، ضمن اشاره به گستردگی فعالیت ها در حوزه ماموریت های انتظامی اظهار داشت: فعالیت های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تمام شئون زندگی آحاد جامعه عجین است و بسیاری از مأموریت های حاکمیتی کشور نیز به نحوی وابستگی به این مجموعه دارد.

معاون اول رییس جمهور از نیروی انتظامی به عنوان تکیه گاه جدی و امین برای مردم کشور یاد کرد و اظهار داشت: وقتی مردم به هر دلیلی دچار اضطرار و بحران می شوند مطمئن ترین جایی که در وهله نخست برای مراجعه به ذهن آنها خطور می کند نیروی انتظامی است و میزان بالای تماس های تلفنی مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تماس ها با مرکز فوریت های پلیسی 110 نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دارد

میزان تماس ها با مرکز فوریت های پلیسی 110 نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دارد