مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 00:022022-03-15پزشكي

آمار مصدومان چهارشنبه آخرسال در کرمانشاه افزایش یافت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 88 مصدوم در حادثه چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه گزارش شده واین آمار نسبت به یک ساعت پیش 19نفر افزایش یافته است.

- اظهار کرد: تعداد 19 نفر دیگر طی یک ساعت گذشته با مصدومیت در حوادث چهارشنبه آخر سال به آمار اورژانس استان کرمانشاه افزوده شده است.

وی با اشاره به بالا رفتن تعداد مصدومان طی یک ساعت گذشته در استان کرمانشاه، افزود: تعداد کل مصدومان در استان کرمانشاه تاکنون 88 نفر گزارش شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: سه نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت فوری و سرپایی درمان شده اند.

رفیعی ادامه داد: 42 نفر از مصدومان به دلیل جراحت برای رسیدگی و درمان بیشتر در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری شدند که از این تعداد 35 نفر از ناحیه چشم آسیب و 53 نفر دچار سوختگی شده اند و تاکنون نیز هیچ فوتی و مصدوم قطع عضوی به اورژانس کرمانشاه گزارش نشده است.

وی بیان کرد: از بین 88 نفر مصدوم گزارش شده مربوط به حادثه چهارشنبه آخر سال 63 نفر مربوط به شهر کرمانشاه، 2 نفر مربوط به شهرستان پاوه، چهار نفر شهرستان جوانرود، سه نفر مربوط شهرستان سرپل ذهاب، یک نفر شهرستان روانسر، یک نفر شهرستان صحنه، پنج نفر شهرستان کنگاور، چهار نفر شهرستان اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مصدومان چهارشنبه آخرسال در کرمانشاه افزایش یافت

آمار مصدومان چهارشنبه آخرسال در کرمانشاه افزایش یافت