مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 23:472022-03-15حوادث

دستگیری بیش از 50 هنجارشکن چهارشنبه سوری در تهران


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع چهارشنبه آخرسال آرامی در پایتخت سپری شد، گفت: بیش از 50 نفر از اخلالگران در نظم عمومی تاکنون بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی، در حاشیه حضور در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در پایتخت گفت: ماموران پلیس از مدت ها قبل اقدامات خود برای چهارشنبه سوری را در دستور کار قرار داده و در واقع با اقدامات پیشگیرانه خود از بسیاری از حوادثی که ممکن بود، امشب رخ دهد، جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بیش از دو میلیون عدد انواع مواد محترقه را طی حدود یک ماه اخیر کشف و ضبط کرده اند، گفت: درصد قابل توجهی از این مواد کشف شده را مواد منفجره پرخطر و غیراستاندارد تشکیل می دهد که اگر پلیس مقابل توزیع آن ایستادگی نکرده بود، ممکن بود، حوادث دلخراشی برای استفاده کنندگان و حتی دیگر شهروندان رخ دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس از ساعت 14 امروز استقرار خود در نقاط مختلف شهر را آغاز کردند، گفت: خوشبختانه گزارش هایی که تاکنون به دست ما رسیده حاکی از این است که چهارشنبه سوری در اکثر نقاط شهر به نسبت سال های قبل آرامش بیشتری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 50 هنجارشکن چهارشنبه سوری در تهران

دستگیری بیش از 50 هنجارشکن چهارشنبه سوری در تهران