مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 23:222022-03-15بين الملل

موشک های ایران به راحتی به تل آویو می رسند


ژنرال مک کنزی به نمایندگان سنای آمریکا گفت که ایران 3 هزار موشک بالستیک دارد که بسیاری از آنها می توانند به راحتی به اسراییل برسند.

- به نقل از تایمز اسراییل، ژنرال کنت مک کنزی ، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در غرب آسیا روز سه شنبه گفت که ایران بیش از 3000 موشک بالستیک دارد که بسیاری از آنها می توانند به اسراییل برسند.

مک کنزی که به زودی از ارتش آمریکا بازنشسته می شود، هفته گذشته در فلسطین اشغالی بود و با نفتالی بنت ، نخست وزیر و بنی گانتز ، وزیر جنگ و آویو کهاوی ، رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

این نظامی آمریکایی روز سه شنبه به کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت: در سطح نظامی اولین نگرانی من این است که ایران سلاح هسته ای ندارد، اما رشد و کارایی قابل توجه ای در برنامه موشک های بالستیک داشته است.

مک کنزی در پاسخ به سوالات نمایندگان سنا گفت: ایران بیش از 3000 موشک از انواع مختلف دارند که برخی از آنها می توانند به تل آویو برسند اگرچه هیچیک از آنها هنوز نمی توانند به اروپا برسند.

مک کنزی همچنین نیروی موشکی ایران را بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه خواند و گفت که ایران زرادخانه موشک های بالستیک با قابلیت کلاهک هسته ای را توسعه داده و چندین بار این سکوهای تسلیحاتی را آزمایش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های ایران به راحتی به تل آویو می رسند

موشک های ایران به راحتی به تل آویو می رسند