مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-15سياسي

خدمات رسانی بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز به مصدومان حوادث چهارشنبه سوری


سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز از خدمات رسانی این بیمارستان به مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز از خدمات رسانی این بیمارستان به مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.

دکتر علیرضا رفعتی نوایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز به عنوان مرکز سوانح و سوختگی جنوب غرب کشور در حال فعالیت است، اظهار کرد: در پی حوادث چهارشنبه سوری تاکنون هفت مصدوم به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دو نفر از این مصدومان که حدود 15 تا 16 سال سن داشتند در بیمارستان بستری و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز گفت: پزشکان در تخصص های متخلف، جراحان، کادر پرستاری و نیروهای پشتیبانی با آمادگی کامل در بیمارستان مستقر هستند تا در صورت وقوع حوادث نامطلوب با حداکثر سرعت بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

رفعتی نوایی بیان کرد: از مردم می خواهیم توصیه های ایمنی را حتما رعایت کنند تا شب بدون حادثه ای داشته باشیم و بدون مجروح به استقبال سال جدید برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز به مصدومان حوادث چهارشنبه سوری

خدمات رسانی بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز به مصدومان حوادث چهارشنبه سوری