مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-15سياسي

عیدانه های شبکه فارس به مناسبت میلاد مهدی موعود (عج)


صداوسیمای فارس به مناسبت نیمه شعبان؛ سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود، برنامه های متنوع و شادی را تدارک دیده که از ابتدای ماه شعبان المعظم پخش آنها آغاز شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون سیمای مرکز فارس با اعلام این خبر گفت : از ابتدای ماه شعبان با دعوت از کارشناسان مهدوی و پخش آیتم های ویژه مهدویت شبکه فارس به استقبال نیمه شعبان رفت و به طور ویژه جمعه 27 اسفند همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برنامه خوشا شیراز با بخش های متنوع ، شاد و جذاب ویژه این عید بزرگ از ساعت 9 تا 11:30 ، زنده از شبکه های سراسری شما و استانی فارس روی آنتن می رود .

علیرضا باغبانمنش افزود : برنامه های زنده روزانه سیمای فارس از جمله صبح پارسی ، کاشانه مهر و دلگشا هم به طور ویژه در این روزهای منتهی به نیمه شعبان مهمان خانه های بینندگان هستند و عطر و بوی این میلاد خجسته و پربرکت را برای مخاطبان پررنگ و برجسته می کنند و لحظات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهند آورد.

معاون صدای فارس هم با بیان اینکه جدول پخش برنامه های رادیو فارس از ابتدای ماه شعبان و در ایام خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) رنگ و بوی نیمه شعبان به خود گرفته است افزود : در روز جمعه 27 اسفند همزمان با سالروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدانه های شبکه فارس به مناسبت میلاد مهدی موعود (عج)

عیدانه های شبکه فارس به مناسبت میلاد مهدی موعود (عج)