مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-15سياسي

مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند فعالیت های نوین است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: از عموم مدیران کل استان تقاضا دارم در جلسه شورای اقامه نماز استان حضور داشته باشند و مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند فعالیت های بروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: جلسه شورای اقامه نماز از کلیه جلسات سیاسی و اقتصادی، اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: در جلسه اقامه نماز امروز استان اردبیل، مدیران کل استان باید حضور داشته باشند و بسیاری از آسیب های اجتماعی امروز با معنویت و اهمیت به نماز قابل حل است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: حوزه های فرهنگی همچون ترویج و گسترش فرهنگ نماز، نیازمند فعالیت های جهادی بوده و باید بتوانیم بخش عظیمی از فعالیت ها همچون ترویج نماز را بدون اتکا به مادیات انجام دهیم.

قاسمیان گفت: یکی از عوامل اصلی گناه، غیبت کلامی است که نباید شاهد این اتفاق در سطح جامعه و ادارات استان اردبیل باشیم، غیبت کلامی به منزله ترور شخصیتی است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در جامعه تشریح کرد: در این حوزه، رسانه ها و فضای مجازی نقش اساسی دارند که باید در این حوزه، تولیدات با کیفیتی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند فعالیت های نوین است

مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند فعالیت های نوین است