مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 22:172022-03-15سياسي

توزیع 300 هزار بسته معیشتی/ اعلام آمادگی جهت ساخت 5 هزار واحد مسکونی در لرستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان با بیان اینکه از ابتدای بحران کرونا بیش از 300 هزار بسته معیشتی توزیع شده است، گفت: این ستاد آمادگی دارد تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت خود را به شرط همکاری مسئولین استان به 5 هزار واحد مسکونی افزایش دهد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان با بیان اینکه از ابتدای بحران کرونا بیش از 300 هزار بسته معیشتی توزیع شده است، گفت: این ستاد آمادگی دارد تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت خود را به شرط همکاری مسئولین استان به 5 هزار واحد مسکونی افزایش دهد.

حامد ویس کرمی در رزمایش احسان و همدلی با هدف اهدا بسته معیشتی به محرومین مناطق کم برخوردار و همچنین تجهیز 9 خانه کشتی در استان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار کرد: از ابتدای همه گیری ویروس منحوس کرونا تاکنون بیش از 300 هزار بسته معیشتی، پروتیینی، مشق احسان، لوازم التحریر و بسته های بهداشتی در سطح استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: خوشبختانه روز به روز از قدرت ویروس منحوس کرونا کاسته می شود، اما تا روزی که این ویروس در جامعه وجود دارد قطعا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کنار گروه های مردمی و سایر نهادهای انقلابی همچون سپاه و کمیته امداد حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 هزار بسته معیشتی/ اعلام آمادگی جهت ساخت 5 هزار واحد مسکونی در لرستان

توزیع 300 هزار بسته معیشتی/ اعلام آمادگی جهت ساخت 5 هزار واحد مسکونی در لرستان