مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 22:072022-03-15سياسي

اهدای 31 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد چاروسا


رییس کمیته امداد چاروسا از اهداء 31 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد چاروسا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، ابوالفضل نیک مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته احسان ونیکوکاری و اعیاد شعبانیه 31 فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت امداد کمیته امداد قلعه رییسی جهت شروع زندگی مشترک اهدا شد.

رییس کمیته امداد چاروسا با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد کمک به ازدواج آسان است تصریح کرد: تاکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی و با تأسیس کمیته امداد اقدامات بسیار مؤثری به نیازمندان ارائه شده و در راستای اهدای جهیزیه به منظور تحکیم بنیاد خانواده و کمک به ازدواج آسان مددجویان تحت حمایت و احیای سنت رسول اکرم (ص) اقدامات اساسی توسط این نهاد صورت گرفته است.

وی افزود: جهیزیه این نوعروسان شامل کالاهای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، فرگاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی بوده که از ابتدای سال تاکنون تعداد  84 جهیزیه تحویل شده که  مبلغ 16 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

نیک مهر با تقدیر از تلاش و حمایت مدیرکل کمیته امداد استان در جهت کمک به جوانان عنوان کرد: از تمامی خیرین درخواست داریم که برای تامین جهیزیه برای جوانان و کمک به افراد بی سرپرست همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 31 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد چاروسا

اهدای 31 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد چاروسا