مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-15سياسي

دفاع از پیشرفت های انقلاب اسلامی و مبارزه با آفات، مصادیق «جهاد تبیین» هستند


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی سکوت در مقابل دشمن را جایز ندانست و دفاع از پیشرفت های انقلاب اسلامی و مبارزه با آفات انقلاب را مصادیق «جهاد تبیین» دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای استانی با اشاره به جهاد تبیین از این جهاد به عنوان مهم ترین مأموریت جوانان انقلابی یادکرد و خبر داد که مقام معظم رهبری در سال جاری بیش از سی مرتبه به موضوع جهاد تبیین اشاره کرده است.

جهاد تبیین یک مأموریت دینی و انقلابی است وی بابیان اینکه جهاد تبیین یک پدیده مالی، پولی، اقتصادی، تشکیلاتی، سازمانی و بروکراتیک نیست تأکید کرد: جهاد تبیین یک مأموریت دینی - انقلابی و یک وظیفه همگانی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین گفت: معتقدم در سخنان رهبری می توان اندیشه اسلام ناب را به روشنی درک کرد همان اسلامی که امام رضوان الله علیه نیز آن را ارائه کرد و این اسلام جدا از اسلام عصر قاجار که با طاغوت سازگاری داشت و جدا از اسلام مفلوکی بود که توسط جریان نئولیبرالیسم تبلیغ می شد.

حجت الاسلام حریزاوی ادامه داد: بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین لازم است و باید به صورت یک حرکت جهادی انجام شود و حرکت جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از پیشرفت های انقلاب اسلامی و مبارزه با آفات، مصادیق «جهاد تبیین» هستند

دفاع از پیشرفت های انقلاب اسلامی و مبارزه با آفات، مصادیق «جهاد تبیین» هستند