مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-15حوادث

برخورد جدی با رفتارهای ناهنجار در شب چهارشنبه سوری


فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: رفتارهای ناهنجار در شب چهارشنبه سوری مصادیق اخلال در نظم و امنیت عمومی شهر است و با آن به شدت برخورد می شود.

- سرهنگ علیرضا فولادی روز سه شنبه 24 اسفند در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه سرقت بالاترین فراوانی جرم را بر طبق آنچه که به پلیس اطلاع داده می شود، دارد، افزود: کشف سرقت در سال جاری در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 14 درصدی برخوردار بوده که اکثر سارقین بومی بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: وقوع سرقت نیز در سال جاری در فردوس 12 درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: اماکن خصوصی و ساختمان های در حال احداث، سرقت وسایل و قطعات و سرقت از منزل به ترتیب بیشترین مکان های مورد هدف سارقین است.

فولادی تصریح کرد: نرخ جرم سرقت در شهرستان فردوس به ازای هر 125 نفر یک نفر است که باید در این خصوص توجه بیشتر و اقدامات پیشگیرانه ای صورت گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس ادامه داد: در سال جاری یک تن و 664 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 105 درصد افزایش داشته است.

فولادی همچنین در خصوص کشفیات کالای قاچاق گفت: از ابتدای امسال تا کنون 84 دستگاه کالای قاچاق به ارزش 54 میلیارد و 255 میلیون ریال کشف و تحویل تعزیرات حکومتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با رفتارهای ناهنجار در شب چهارشنبه سوری

برخورد جدی با رفتارهای ناهنجار در شب چهارشنبه سوری