مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-15سياسي

از شفافیت حقوق اعضای شورای شهر بجنورد تا دفاع از پارک آفرینش


نخستین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با اصحاب رسانه با موضوعات مختلفی نظیر شفاف سازی حقوق اعضای شورا و شهردار بجنورد و.

برگزار شد.

- ایسنا/خراسان شمالی نخستین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با اصحاب رسانه با موضوعات مختلفی نظیر شفاف سازی حقوق اعضای شورا و شهردار بجنورد و.

برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه اظهار کرد: تاکنون 45 جلسه رسمی در شورای شهر برگزار شده که موضوعات مختلف در آن بررسی و تصمیم گیری شد.

جمشید عین بیگی ادامه داد: در مجموعه کمیسیون های 6 گانه نیز تا کنون 151 جلسه برگزار شد.

وی به موضوع مطالبه گری از دستگاه های مختلف استان برای همراهی با مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: از فرمانداری شهرستان مطالبه کرده ایم تا مردم مرکز استانی که متحمل زحمت بسیار هستند باید در کنارشان همراهی دستگاه های اداری را نیز وجود داشته باشد و نسبت به این موضوع به صورت جدی پیگیر هستیم تا دستگاه های مختلف وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی به دیپلماسی شهری نیز اشاره کرد و گفت: ارتباط با مدیران شهری در شهرهای بزرگ و همچنین همسایه از قبیل مشهد تهران و گرگان برقرار شده تا مسیر را ترسیم کنیم که مرکز استان در مطالبه ای که رهبر معظم انقلاب در سفر خود به استان داشتند، حرفی برای گفتن داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شفافیت حقوق اعضای شورای شهر بجنورد تا دفاع از پارک آفرینش

از شفافیت حقوق اعضای شورای شهر بجنورد تا دفاع از پارک آفرینش