مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-15بين الملل

سخنگوی نُجَباء: در ضربه به اسراییل لحظه ای تردید نمی کنیم


الشَمَّری با تأکید بر اینکه مقاومت عراق در هدف قرار دادن اسراییلی ها لحظه ای تردید نمی کند، از حمله ای موازی به دهوک در همان شب نابودی مقر موساد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگویی تلویزیونی با حمایت از ضربه موشکی ایران به مقرهای موساد در اقلیم کردستان، گفت: جمهوری اسلامی در کنار ملت های مسلمان، مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.

آن ها سخاوتمندانه در نبرد علیه داعش و اشغالگری، به عراق کمک کردند.

مهندس نصر الشَمَّری عملیات موشکی ایران را اقدامی افتخار برانگیز در راستای انتقام خون های عربی و بازگرداندن کرامت امت اسلامی ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: بگذارید جهان به صراحت این را بشنود؛ ما هم اگر توان هدف قرار دادن اسراییلی ها در عراق را داشته باشیم، لحظه ای تردید نمی کنیم و بر دست هایی که موساد مجرم را هدف قرار دهد، بوسه می زنیم.

وی با ابراز تردید در اراده نهادهای حاکمیتی عراق برای بررسی و پیگیری حضور صهیونیست ها و موساد در این کشور، اعلام کرد: اگر واقعا چنین اهتمامی داشته باشند، اطلاعات و اسناد کافی موجود است و ما به عنوان جنبش نُجَباء، مدارک خود را در اختیار کمیته ای مستقل خواهیم گذاشت؛ اما مگر ارگان های ذی ربط، حاضران در نشست سازشکارانه اربیل را تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نُجَباء: در ضربه به اسراییل لحظه ای تردید نمی کنیم

سخنگوی نُجَباء: در ضربه به اسراییل لحظه ای تردید نمی کنیم