مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-15سياسي

سند مالکیت 76 میلیون متر از اراضی رودبار قصران صادر شد


رییس حوزه قضایی بخش رودبار قصران از صدور اسناد مالکیت برای 76 میلیون و 240 هزار و 80 متر مربع از اراضی ملی به نام بیت المال خبر داد.

- ، در پی دستورات و تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر صیانت از اراضی ملی، منابع طبیعی و حریم و بستر رودخانه ها و در راستای اجرای بخشنامه اخیرالصدور ریاست کل دادگستری استان تهران در راستای حفاظت از اراضی ملی، دولتی و عمومی، مجید عزیزیانی، رییس حوزه قضایی بخش رودبار قصران از صدور اسناد مالکیت برای 76 میلیون و 240 هزار و 80 متر مربع از اراضی ملی خبر داد.

رییس حوزه قضایی بخش رودبار قصران خاطرنشان کرد: در جهت ادامه اقدامات و سیاست های مبارزه با زمین خواری و صیانت از اراضی عمومی دولتی و پس از برگزاری جلسات گوناگون با مسئولان مربوطه، در مرحله اول برای اراضی ملی موسوم به باغگل و ایگل مجموعاً به مساحت 76 میلیون و 240 هزار و 80 متر مربع اسناد مالکیت صادر شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی که برای آن ها سند صادر شده 433 هزار و 891 میلیارد و 200 میلیون ریال است، گفت: متراژ و رقم فوق الذکر در جهت صیانت از اراضی ملی در منطقه شمیرانات دستاورد مهم و بزرگی محسوب می شود که با پیگیری های دستگاه قضایی به ثمر رسیده است.

عزیزیانی با بیان اینکه این اقدام در راستای ماده 39 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع و ماده 13 آیین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت 76 میلیون متر از اراضی رودبار قصران صادر شد

سند مالکیت 76 میلیون متر از اراضی رودبار قصران صادر شد