مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:122022-03-15سياسي

احداث 125و مرمت 986 خانه توسط گروه های جهادی فارس


گروه های جهادی در این استان امسال کار احداث 125 واحد و 986 واحد مسکونی را در فارس اجرایی کردند.

- ایسنا/فارس رییس بسیج سازندگی فارس گفت: گروه های جهادی در این استان امسال کار احداث 125 واحد و 986 واحد مسکونی را در فارس اجرایی کردند.

سرهنگ اسماعیل قزل سفلی عصر سه شنبه 24 اسفند در نشست خبری مجازی تشریح فعالیت های گروه های جهادی در ایام نوروز گفت: اولویت در هر کشوری انسجام و وحدت درونی است که برگرفته از توان و حضور مردم در صحنه های مختلف است.

به گفته رییس بسیج سازندگی فارس، جریان جهادی یکی از مولفه های قدرت نرم هر کشوری است که این روزها به بلوغ و تکامل رسیده است.

او گفت: جریان جهادی هر جایی وارد شده کار را جلو برده است و این جریان یکی از اهدافش این است که روحیه جهادی و همت و تلاش را در بین اقشار مختلف مردم جاری کند و در بسیج سازندگی نیز بسترسازی، ساماندهی، حمایت و صیانت از گروه های جهادی انجام می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: گروه های جهادی در طول سال در رزمایش های مختلف کارهای بزرگی انجام دادند و در نوروز هم این جریان جهادی ادامه دارد و جهادگران در نوروز هم برای خدمت به مردم برنامه ریزی کردند و ما هم تلاش کردیم تسهیل گری و حمایت کنیم تا این خدمت رسانی به صورت هدفمند اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 125و مرمت 986 خانه توسط گروه های جهادی فارس

احداث 125و مرمت 986 خانه توسط گروه های جهادی فارس