مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:022022-03-15فرهنگي

تقدیر از برگزیده جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان سیرجان به همت دانشگاه سوره و موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر سیرجان در دانشگاه سوره برگزار گردید و رضا زنگی آبادی با رمان شوالیه های کوچک شهر جایزه 40 میلیونی .

- مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان با حضور داوران و برگزیدگان این جشنواره در دانشگاه سوره برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان سیرجان به همت دانشگاه سوره و موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر سیرجان در دانشگاه سوره برگزار گردید و رضا زنگی آبادی با رمان شوالیه های کوچک شهر جایزه 40 میلیونی این جشنواره را از آن خود کرد.

در شروع مراسم محمدعلی ایران نژاد، مدیرعامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر سیرجان از ضرورت توجه به حوزه ادبیات کودک و نوجوان گفت و از تمامی ناشران و نویسندگانی که آثارشان را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند تقدیر و تشکر کرد.

ایران نژاد گفت: در کشور جشنواره های فرهنگی مختلفی برگزار می شود، اما ادبیات کودک و نوجوان معمولا جایی در این میان ندارند و نیاز است در این حوزه همت مضاعفی به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برگزیده جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان

تقدیر از برگزیده جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان