مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-15پزشكي

رادیو سلامت با برنامه های متنوع به استقبال سال 1401 می رود


مدیر رادیو سلامت از پخش برنامه های متنوع در نوروز و رمضان 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشکلات عدیده ای را به هموطنان عزیز و نیز سیستم بهداشت و درمان کشور تحمیل کرد و البته این موضوع بسیاری از اولویت ها و مسائل دیگر در حوزه سلامت هم را تحت الشعاع قرار داد از جمله حوادث و آسیب های ترافیکی.

مدیر رادیو سلامت تاکید کرد: متاسفانه در سالی که گذشت آمار بسیار نگران کننده ای از کشته ها و مصدومین حوادث ترافیکی گزارش شد که مایه تاسف و هشداری است برای پیشگیری.

لذا رادیو سلامت از ماه های پایانی سال 1400 پویش سالم برانیم _سلامت بمانیم را آغاز کرد که خوشبختانه مورد توجه شورای سیاست گذاری سازمان هم واقع شد و انشاالله به صورت پیگیر در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.

اعتمادسعید عنوان کرد: راهکارهای مقابله ای در آسیب های روانی بعد از سانحه، مشکلات وسواس، سوگ های ناتمام و اختلالات روانی و جسمی مختلفی که افراد را در این دوره درگیر کرده از اولویت های جدول محتوایی برنامه های گروه سلامت روان ما در سال 1401 خواهد بود.

تقارن آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اتفاق میمونی است که زمینه ساز توجه به سلامت معنوی و نشاط اجتماعی در جامعه است از این رو در برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان به این موارد توجه خاصی شده است و سعی کردیم در افطار و سحرهای ماه مبارک محتوا و ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو سلامت با برنامه های متنوع به استقبال سال 1401 می رود

رادیو سلامت با برنامه های متنوع به استقبال سال 1401 می رود