مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-15سياسي

آیین کلنگ زنی پروژه 704 واحدی طرح ملی مسکن در ورامین برگزار شد


طی مراسمی باحضور استاندار تهران ، مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سایر مسؤولین شهرستانی و استانی آیین کنگ زنی پروژه 704 واحدی طرح ملی مسکن در ورامین برگزار شد.

- ایسنا/تهران طی مراسمی باحضور استاندار تهران ، مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سایر مسؤولین شهرستانی و استانی آیین کنگ زنی پروژه 704 واحدی طرح ملی مسکن در ورامین برگزار شد.

آیین کلنگ زنی پروژه 704 واحدی طرح ملی مسکن ورامین عصر سه شنبه 24 اسفند ماه با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ، محسن منصوری استاندار تهران و معاونین ، مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه، قائم مقام سپاه سیدالشهداء استان تهران، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مسؤولین، در ورامین برگزار شد.

پروژه 704 واحدی ورامین در یک سایت 6 هکتاری در دستور کار نهضت مسکن کارکنان سپاه قرار گرفت و با تفاهمنامه ای که با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران منعقد شد این مهم امروز به منصه ظهور رسید تا کنگ آن به زمین بخورد.

این پروژه در زیربنایی به متراژ 92/076 متر مربع و مشتمل بر 88 بلوک 8 واحدی است که با یک معماری بسیار زیبا و متناسب با متراژ زمین مورد نظر طراحی خواهد شد.

طبق زمان بندی که برای این پروژه در نظر گرفته شده یک مقطع چهار ساله است که تا سال 1403 طرح ملی مسکن در ورامین تحویل داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین کلنگ زنی پروژه 704 واحدی طرح ملی مسکن در ورامین برگزار شد

آیین کلنگ زنی پروژه 704 واحدی طرح ملی مسکن در ورامین برگزار شد