مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-15اقتصادي

خدمات نورزی دستگاه های اجرایی پیوست بهداشتی داشته باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به قرارگیری در شرایط کرونا و کاهش محدودیت ها در روزهای ابتدایی سال، خدمات نورزی تمامی دستگاه های اجرایی باید پیوست بهداشتی داشته باشد.

- علیرضا عباس زاده روز سه شنبه 24 اسفند در نشست ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: مدیریت بحران مساله بسیار مهمی است که باید هنر مدیریت در زمان بحران نمایان شود در غیر این صورت کارساز نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به کاهش برخی محدودیت ها و کنترل کرونا در اسفند و فروردین ماه افزایش چشمگیر مسافران را انتظار داریم که اگر مدیریت نشود، آثار و تبعاتی را به همراه خواهد داشت.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی ممکن است مقصد گردشگری نباشد اما مسیر مسافرت است و افتخار میزبانی زایران امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس را دارد که موقعیت فوق ‎العاده ای است و باید به خوبی انجام وظیفه کنیم.

وی بر بهره گیری از فرصت حضور مسافران در خراسان جنوبی تاکید و تصریح کرد: در ارتباط با زیرساخت ها امکانات محدود بوده اما صادقانه آنچه در دسترس است باید به کار گرفته شود.

عباس زاده گفت: همه همت دست اندرکاران برای خدمات رسانی مطلوب به مردم به کار گرفته شود تا مردم در سفرهای نوروزی احساس امنیت و آرامش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات نورزی دستگاه های اجرایی پیوست بهداشتی داشته باشد

خدمات نورزی دستگاه های اجرایی پیوست بهداشتی داشته باشد