مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-15اقتصادي

کرمانشاهیان اهدای خون را در روزهای پایانی سال فراموش نکنند


سرپرست انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تامین نیاز بیماران نیازمند به خون هیچگاه متوقف نمی شود، گفت: کرمانشاهیان اهدای خون را در روزهای پایانی سال فراموش نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحضور کارمندان و ساعت کاری با محدودیت مواجه شد اما پرسنل انتقال خون استان کرمانشاه بدون هیچ چشم داشتی و برای کمک به بیماران نیازمند در محل کار حاضر شدند اما انتقال خون استان با مشکلات اعتباری روبه رو است.

وی با اشاره به اینکه ایام نوروز شاهد افزایش سفرها در استان کرمانشاه خواهیم بود، خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها تعداد اهدا کنندگان خون به مراتب کمتر خواهد شد و به همین سبب از اهداکنندگان مستمر خون و سایر افراد تقاضا داریم برای جبران کمبودها و کمک به بیماران در روزهای پایانی سال برای اهدای خون اقدام کنند.

سرپرست انتقال خون استان کرمانشاه اضافه کرد: عمر فرآورده خونی پلاکت تنها سه روز است و شاید بتوان سایر فرآورده های خونی را ذخیره کرد اما برای کمک به بیماران تالاسمی، سرطانی که نیازمند به پلاکت هستند به اهدای مداوم خون نیازمند هستیم و در این راستا فعالیت تیم های سیار نیز افزایش یافته است.

میرزاده گفت: بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروزی ماه مبارک رمضان آغاز می شود که این موضوع نیز خود سبب کاهش تعداد اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان اهدای خون را در روزهای پایانی سال فراموش نکنند

کرمانشاهیان اهدای خون را در روزهای پایانی سال فراموش نکنند