مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-15سياسي

مثل رهبر انقلاب باشیم و «حصار» نسازیم/ چهارمین روایت «غیررسمی»


اسماعیل امینی شاعر و طنزپرداز با اشاره به مستند «غیررسمی 4» بیان کرد که برای بزرگان مان حصاری نسازیم همانطور که رهبر انقلاب هیچ گاه ندیده ایم پیرایه ای از تقدس در اطرافشان درست کنند.

- اسماعیل امینی شاعر و طنزپرداز با اشاره به مستند غیررسمی 4 بیان کرد که برای بزرگان مان حصاری نسازیم همانطور که رهبر انقلاب هیچ گاه ندیده ایم پیرایه ای از تقدس در اطرافشان درست کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آخرین اکران خصوصی مستند غیررسمی 4 عصر امروز سه شنبه 24 اسفندماه با حضور اهالی رسانه در حوزه هنری برگزار شد تا این مستند برای پخش در تلویزیون مهیا شود.

این مستند به بیان روایتی از سخنان، حواشی و دغدغه های حاضران در دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر انقلاب می پردازد که در تیر ماه سال 1398 برگزار شده است.

در این مراسم اسماعیل امینی از طنزپردازان حاضر در مستند در سخنانی درباره تولید این اثر عنوان کرد: این مدل ثبت کردن ها که عنوان مستند دارد جبران روایت های اتوکشیده است که از صافی صاحبان رسانه عبور می کند.

وی ادامه داد: می توانم گواهی بدهم که فیلمی که تهیه شده غیر از یکی دو نکته که آن هم نام شخصی بوده است، همه اتفاقات رخ داده را صادقانه و صمیمانه روایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثل رهبر انقلاب باشیم و «حصار» نسازیم/ چهارمین روایت «غیررسمی»

مثل رهبر انقلاب باشیم و «حصار» نسازیم/ چهارمین روایت «غیررسمی»