مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-15اقتصادي

صادرات روزانه 2 میلیون لیتری بنزین در سال 1400


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ضمن تأکید بر ذخایر مناسب بنزین کشور برای توزیع در نوروز 1401 از صادرات روزانه 2 میلیون لیتر بنزین از کشور در سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی صبح امروز (سه شنبه، 24 اسفندماه) در جمع خبرنگاران در حاشیه آیین رونمایی از اسناد تکمیل زنجیره ارزش نفت کوره با استفاده از دانش فنی بومی پژوهشگاه صنعت نفت درباره مقدار تولید بنزین در کشور طی سال 1400 گفت: میانگین تولید بنزین کشور امسال معادل پارسال بوده و تغییری نکرده است.

وی همچنین از برنامه ریزی و آمادگی مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برای توزیع بنزین نوروزی خبر داد و افزود: شبکه خطوط لوله کشور، مجموعه حمل ونقل فرآورده های نفتی و جایگاه های عرضه سوخت برای توزیع سوخت در ایام نوروز در آمادگی کامل به سر می برند.

*ذخیره مطمئن سوخت برای ایام نوروز معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش تأکید کرد: برای عرضه سوخت در روزهای نوروز ذخیره ای مطمئن انجام شده است و تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت سامانه هوشمند سوخت، مدیریت صحیح مصرف سوخت را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات روزانه 2 میلیون لیتری بنزین در سال 1400

صادرات روزانه 2 میلیون لیتری بنزین در سال 1400