مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-15ورزشي

تاکید بر اتمام طرح های نیه تمام در جلسه بررسی طرح های اولویت دار خراسان رضوی


جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان خراسان رضوی به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و بر اتمام و تکمیل طرح های نیمه تمام در استان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ساسی خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان خراسان رضوی بعد از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام و تکمیل طرح های نیمه تمام در استان تاکید شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، نیرو و فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون علمی و فن آوری ریاست جمهوری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار خراسان رضوی و مسئولین دستگاه های مربوطه حضور داشتند، توافقات دستگاه های اجرایی و بانک های عامل برای اجرای طرح های اولویت دار استان خراسان رضوی در حوزه های مختلف بحث، بررسی و تصویب شد.

همچنین در این جلسه درخصوص تخصیص اعتبارات لازم برای طرح های مرتبط با حوزه دانشگاهی، گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی، خانواده های شهدا و جانبازان، زیرساختی و پارک های علم و فن آوری استان خراسان رضوی به منظور اشتغالزایی و توسعه و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اتمام طرح های نیه تمام در جلسه بررسی طرح های اولویت دار خراسان رضوی

تاکید بر اتمام طرح های نیه تمام در جلسه بررسی طرح های اولویت دار خراسان رضوی