مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-15اجتماعي

خدمات دهی به مسافران نوروزی سمنان/ افتتاح 2 پروژه امدادی مصوب سفر رییسی در فروردین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از خدمات دهی به مسافران نوروزی از سوی سازمان جوانان هلال احمر در همه شهرستان های این استان در قالب پایگاه های ثابت و سیار خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از خدمات دهی به مسافران نوروزی از سوی سازمان جوانان هلال احمر در همه شهرستان های این استان در قالب پایگاه های ثابت و سیار خبر داد.

دکتر مظفر محمدخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان از استقرار اعضای جوانان هلال احمر در مبادی ورودی شهرهای این استان خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این جوانان هلال احمر در حاشیه آثار تاریخی و تفریحی پربازدید و استقرارگاه های مسافران نوروزی نیز به هموطنان خدمات رسانی خواهند کرد.

وی از برپایی پایگاه هایی در پنج شهر بزرگ در مسیر مسافران نوروزی و زوار امام رضا (ع) خبر داد و افزود: این پایگاه ها امداد جوانان در شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود و میامی برپا خواهند بود.

همچنین یک پایگاه نیز در پلیس راه سرخه و ورودی این شهر که یکی از مهمترین استقرارگاه های زوار و مسافران نوروزی است نیز به مدت هفت روز برپا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین از برپایی دو پایگاه در مناطق خوش آب و هوای استان در روزهای منتهی به روز طبیعت خبر داد و گفت: این دو پایگاه در منطقه تفریحی جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی به مسافران نوروزی سمنان/ افتتاح 2 پروژه امدادی مصوب سفر رییسی در فروردین

خدمات دهی به مسافران نوروزی سمنان/ افتتاح 2 پروژه امدادی مصوب سفر رییسی در فروردین