مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-15اجتماعي

حفظ منابع آبی مسئولیت اجتماعی است


تلاش در مسیر حفظ محیط زیست و منابع محیط طبیعی، سپاس از خداست و بالاتر از نگاه زمینی ما، خداوند هم قدردان این همت و مسئولیت اجتماعی خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: تلاش در مسیر حفظ محیط زیست و منابع محیط طبیعی، سپاس از خداست و بالاتر از نگاه زمینی ما، خداوند هم قدردان این همت و مسئولیت اجتماعی خواهد بود.

حسین مقنی، امروز(سه شنبه، 24 اسفند) در آیین آغاز یازدهمین دوره جشنواره طرح داناب استان اصفهان، اظهار کرد: کاشان شهری کویری است که نیاز به آب به شدت احساس می شود، بنابراین با درک شرایط حال و آینده باید برای سازگاری با مصرف بهینه آب تلاش کنیم.

وی افزود: از یک هزار و 173 برگزیده استان اصفهان 135 نفر آنها دانش آموزان شهرستان کاشان هستند، اما افتخار بالاتر آن است که حدود 700 نفر از شهروندان ما به اهمیت و ضرورت منابع آب پی برده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، تأکید کرد: افتخار ماست که دانش آموزان ما برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کشور تلاش می کند و اندیشه های نیک خود را با خلق آثار هنری به دیگران هم منتقل می کنند.

وی از فرهنگیان مجری طرح داناب در مدارس کاشان، گفت: تلاش در مسیر حفظ محیط زیست و منابع محیط طبیعی، سپاس از خداست و بالاتر از نگاه زمینی ما خداوند هم قدردان این همت و مسئولیت اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ منابع آبی مسئولیت اجتماعی است

حفظ منابع آبی مسئولیت اجتماعی است