مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-15سياسي

اولویت شهرداری باید برخورد با دانه درشت ها باشد


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با اشاره به اینکه باید اولویت شهرداری برخورد با دانه درشت ها باشد، گفت: به زودی احکام کمیسیون ماده 100 در سایر مناطق مانند منطقه 1 و 5 اجرا می شود.

- ، مهدی اقراریان در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران طی تذکری با تقدیر از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در این ایام گفت: تشکر ویژه ای بابت اقداماتی که مجموعه وزارت اطلاعات در مرزهای شرقی و همچنین مجموعه اطلاعات سپاه در خنثی سازی توطئه ها در تأسیسات هسته ای داشتند، داشته باشم.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بی تردید برای امنیتی که امروز پایتخت ام القرای اسلام از آن برخوردار است باید از این نیروها قدردانی کنیم.

وی در ادامه به احکام صادره توسط کمیسیون ماده 100 شهرداری اشاره کرد و افزود: باید از اهتمام و پیگیری شهردار منطقه یک تهران که با همکاری دستگاه قضایی و مجموعه ناجا بخشی از حکم کمیسیون ماده 100 برای مجموعه تجاری پالادیوم را اجرایی کرد، تشکر کنیم.

اقراریان تاکید کرد: تجربه این اقدام و اقدام مشابه در منطقه 5 نشان داد اگر توسط احکام کمیسیون ماده 100 با تخلف برخورد شود، باید در ابتدا اولویت شهرداری برخورد با دانه درشت ها باشد و این کار در دوره مدیریتی جدید در دستور کار قرار گرفته تا افراد دانه درشتی که فکر می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شهرداری باید برخورد با دانه درشت ها باشد

اولویت شهرداری باید برخورد با دانه درشت ها باشد