مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-15اقتصادي

14 میلیارد تومان یارانه در اختیار مجتمع های گلخانه ای خراسان جنوبی قرار می گیرد


در حال حاضر این سه درصد یارانه که حدود 14 میلیارد تومان بوده در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته که تا پایان سال در اختیار گلخانه داران استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در توررسانه ای بازدید از گلخانه های استان اظهارداشت: رسانه ها همیاران سازمان جهاد کشاورزی استان در حوزه ترویج بخش کشاورزی هستند.

وی با بیان اینکه با کمک رسانه ها، علوم جدید را در حوزه کشاورزی ترویج می دهیم، تصریح کرد: این دومین تور رسانه ای درحوزه کشاورزی استان با موضوعات اولویت دار در این بخش بوده که باید در آینده براساس آنها برای استان برنامه ریزی شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاه به مزایای کشت گلخانه ای گفت: بهره وری بیشتر از مصرف آب، افزایش بهره وری در واحد سطح و بهر ه وری اقتصادی از جمله این مزایا است.

جعفری گفت: به دنبال ادغام دانش نوین با تجربه و دانش بومی هستیم تا بتوانیم کشاورزی استان را ارتقاء داده و با علوم روز دنیا همراه سازیم.

وی یکی از مزیت های اصلی توسعه کشت گلخانه ای را کم آب بر بودن محصولات گلخانه ای دانست و افزود: با توجه به وضعیت کم آبی در استان تولید این محصولات بسیار اهمیت داشته به طوری که 50 برابر کاهش مصرف آب در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 میلیارد تومان یارانه در اختیار مجتمع های گلخانه ای خراسان جنوبی قرار می گیرد

14 میلیارد تومان یارانه در اختیار مجتمع های گلخانه ای خراسان جنوبی قرار می گیرد