مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-15بين الملل

بحرین حمله موشکی به اربیل عراق را محکوم کرد


هیأت وزیران بحرین در جلسه ای حمله موشکی به مراکز موساد در اربیل عراق را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، هیأت وزیران بحرین در جلسه خود ضمن محکوم کردن حمله موشکی به اربیل عراق، بر حمایت بحرین از تمامی اقدامات عراق برای حفظ امنیت و سلامت ارضی این کشور و تلاش برای نابودی تمامی اشکال تروریسم تأکید کرد.

منابع رسانه ای عراق، بامداد روز یکشنبه هفته جاری، از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر اربیل منطقه کردستان عراق خبر دادند.

کانال خبری صابرین نیوز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسراییل در اربیل در شمال عراق با موشک های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند.

وزارت داخله منطقه کردستان نیز ضمن تأیید این گزارش، اعلام کرد که 12 موشک که ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در اربیل را هدف قرار داد، از بیرون مرزها و شرق عراق شلیک شد و به مناطق غیرنظامی نزدیک به دفتر شبکه کردستان 24 و اطراف آن اصابت کرد.

  ظهر روز یکشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه ای، با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها توسط موشک های نقطه زن تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین حمله موشکی به اربیل عراق را محکوم کرد

بحرین حمله موشکی به اربیل عراق را محکوم کرد