مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-15اقتصادي

کشاورزی دانش بنیان زمینه خودکفایی در تولید را فراهم می کند


معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه استقلال اقتصادی استقلال سیاسی را به دنبال دارد، گفت: کشاورزی دانش بنیان زمینه خودکفایی در تولید را فراهم می کند.

- ، سید مجتبی خیام نکویی ظهر سه شنبه در نشست توسعه کشاورزی دانش بنیان که در سالن اجتماعات دانشکده معماری دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت آموزشی و پژوهشی بخش کشاورزی منوط به ورود طرح های پژوهشی به این حوزه بوده تا شاهد رفع مشکلات این بخش باشیم.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه مهم ترین معضل در کشاورزی نبود طرح جامع نظام آموزشی در این بخش است، گفت: باید اختیارات ویژه ای در این زمینه از سوی وزارت علوم به دانشگاه گیلان داده شود.

وی با تاکید بر اینکه گیلان دارای 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری است که 30 درصد برنج کشور را تولید می کند، افزود: تحول در حوزه کشاورزی نیازمند عزم جدی استانی و نگاه ویژه در کشور است.

کشاورزی باید به یک گفتمان غالب در گیلان تبدیل شود خیام نکویی ادامه داد: فعالیت 13 مرکز و مؤسسه علمی در استان گیلان نشان از توانمندی و ظرفیت های این استان است، اضافه کرد: بخش کشاورزی باید یک گفتمان غالب در استان گیلان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی دانش بنیان زمینه خودکفایی در تولید را فراهم می کند

کشاورزی دانش بنیان زمینه خودکفایی در تولید را فراهم می کند