مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-15اقتصادي

انسان اهمیت حفظ آب را درک نکرده است


رییس گروه احیا و تعادل بخشی منابع استان اصفهان گفت: اهمیت حفظ آب هنوز توسط انسان درک نشده است، زیرا زمین، تغییر اقلیم و محیط زیست برای تصمیم سازان جهان و حتی مردم اولویتی نداشته و برای حل آن اقدامی نکرده اند.

- علیرضا شریفی، امروز(سه شنبه، 24 اسفند) در کارگاه آموزش رابطان طرح داناب کاشان، اظهار کرد: سیاست گذاران جهان به موضوعات اقتصادی و نظامی تمرکز کرده و حتی نسبت به موضوعاتی مثل تغییر اقلیم با دیده شک و تردید نگاه می کنند که این بی توجهی آثار جبران ناپذیری بر زندگی انسان و حیات زمین دارد.

وی تصریح کرد: افزایش میانگین دمای جهان، به علت افزایش و تراکم دی اکسید کربن است که مشکلاتی از جمله گرمایش جهانی را به دنبال داشته و میزان انرژی که روزانه توسط فعالیت های انسان تولید می شود معادل 400 هزار برابر بمب اتمی هیروشیما است که منجر به گرمایش جهانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس گروه احیا و تعادل بخشی منابع استان اصفهان، افزود: نتیجه پژوهش ها نشان می دهد که از آغاز زمان ثبت دما تا سال 2016 میلادی از بین 15 سال گرم جهان، 14 سال آن مربوط به دوره بعد از سال 2001 میلادی است و 93 درصد از گرمای مازاد که توسط انسان تولید شده وارد اقیانوس ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان اهمیت حفظ آب را درک نکرده است

انسان اهمیت حفظ آب را درک نکرده است