مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-15اقتصادي

150 کانتینر اعلامی به گمرک در اختیار سازمان بنادر است


ناظر گمرکات استان هرمزگان با اشاره به سرنوشت 150 کانتینر کالا گفت: طبق قانون مرجع تحویل گیرنده کالا در بندر سازمان بنادر بوده و به گمرک اعلام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، ابوالفضل اکبرپور اظهار داشت: طبق قانون مرجع تحویل گیرنده کالا در مرزهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی است و تا زمانی که کالا به گمرک اظهار نشود گمرک در خصوص آن مسئولیتی ندارد.

وی با بیان اینکه 150 کانتینر اعلامی به گمرک اظهار نشده و در اختیار سازمان بنادر است، گفت: محموله 150 کانتینری اعلامی نیز نه تنها اظهار نشده بلکه فاقد قبض انبار بوده و حتی سازمان بنادر به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا هم اطلاعی از مالکیت و اسناد آن ندارد .

ناظر گمرکات استان هرمزگان در خصوص 150 کانتینر اعلامی ازسوی رییس قوه قضاییه اظهار داشت: بر اساس قانون مرجع تحویل گیرنده کالا در مرزهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی است و شناورها با هماهنگی این سازمان، ورود و تخلیه می شوند و کالاها نیز در انبارهای این سازمان نگهداری می شود و برای هر کالای وارده قبض انبار صادر می شود و در مراحل بعد به شرط دارابودن اسناد مالکیت، ثبت سفارش، قبض انبار و مجوز سازمان های همجوار و کد رهگیری بانک، امکان اظهار و ترخیص کالا فراهم می شود و از مرحله اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 کانتینر اعلامی به گمرک در اختیار سازمان بنادر است

150 کانتینر اعلامی به گمرک در اختیار سازمان بنادر است