مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-15سياسي

گردشگری مصداق عمل صالح است/قطع انشعاب اماکن گردشگری ممنوع


استاندار یزد با تاکید بر اینکه اداره ها به هیچ عنوان حق قطع انشعاب اماکن گردشگری یزد بدون هماهنگی استانداری را ندارند، گفت: با مدیران دستگاه های متخلف در این حوزه به شدت برخورد می شود.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با تاکید بر اینکه اداره ها به هیچ عنوان حق قطع انشعاب اماکن گردشگری یزد بدون هماهنگی استانداری را ندارند، گفت: با مدیران دستگاه های متخلف در این حوزه به شدت برخورد می شود.

مهران فاطمی امروز سه شنبه در دیدار با راهنمایان گردشگری یزد، اظهار کرد: در حال حاضر ما در یک دفاع مقدس فرهنگی و اقتصادی هستیم و اگر از این منظر به صحنه نگاه کنیم، بخش گردشگری به عنوان یک بخش فرهنگی، اقتصادی و در واقع فصل مشترک امنیت، فرهنگ و اقتصاد به حساب می آید برای ما یک امر مقدس است و توجه به آن مصداق عمل صالح است.

وی تصریح کرد: در این میان و در فضای بحثی که عرض شد، جایگاه راهنمایان گردشگری یک جایگاه ویژه است و راهنمایان تور پیشانی این صنعت به حساب می آیند.

استاندار یزد گفت: روایتگری مردم، فرهنگ، تمدن و سابقه این مردم عزیز و دوست داشتنی در طول تاریخ هستند گفت: اگر امروز مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک امر قطعی، حتمی و وظیفه عمومی تلقی فرمودند و در تمام سخنرانی های اخیرشان به آن اشاره کرده اند، به نظرم راهنمایان گردشگری از جمله افسران این جهاد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری مصداق عمل صالح است/قطع انشعاب اماکن گردشگری ممنوع

گردشگری مصداق عمل صالح است/قطع انشعاب اماکن گردشگری ممنوع