مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-15سياسي

گردشگری را نباید در لذت ها و گناه تعریف کنیم


نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری نجوم در یزد، خواستار برنامه ریزی فرهنگی برای ایام نوروز شد.

- آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با راهنمایان گردشگری یزد با اشاره به اینکه هر اقدامی که انسان انجام می دهد با هدف و انگیزه ای روبه رو است و برای رسیدن به یک نتیجه دنبال می شود، اظهار کرد: برخی از حرکت ها صرفا انگیزه مادی و رسیدن به پول و مادیات دارد.

وی با بیان اینکه خداوند هم هدف بسیار بالایی از خلقت انسان دارد و آن رسیدن به قرب الهی و معنویت انسان است افزود: برخی دیگر از حرکت ها در کنار مسئله مادیات و استفاده مادی، نیت های دیگری از جمله خدمت به مردم و راه اندازی کار مردم را دنبال می کنند که نمونه این کارها هم کم نیست.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر کارهایی با هدف صرفا مالی و مادی نداریم و علاوه بر اینکه بخشی از اهداف توسعه اقتصادی و مادی است، فعالیت برای توسعه فرهنگی و راه اندازی کار مردم و خدمت به جامعه را هم در فعالیت ها شاهد هستیم.

ناصری یزدی افزود: خداوند متعال همه آسمان ها، زمین، دریاها و هر آنچه که خلق کرده را برای رسیدن انسان به هدف خلقت قرار داده و اگر ما به این عظمت ها به درستی توجه می کردیم، قطعا خداشناسی ما توسعه پیدا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری را نباید در لذت ها و گناه تعریف کنیم

گردشگری را نباید در لذت ها و گناه تعریف کنیم