مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-15فرهنگي

خدمات رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز 1401


کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز 1401 از گردشگران بازدیدکنندگان نوروزی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی میزبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گنجینه ای کم نظیر از سکه ها و تمبرهای تاریخی، اشیای تزیینی، تابلوهای نقاشی و نگارگری، قلمدان ها و آثار لاکی، خوش نویسی، اسناد تاریخی و نسخه های خطی در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه سوم و چهارم و شنبه تا پایان پنج شنبه ششم تا یازدهم فروردین 1401 خورشیدی از ساعت 10 تا ساعت 17 در انتظار دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی به ویژه گردشگران و تهران گردان می نشیند.

تالار محققان کتابخانه و موزه ملی ملک نیز در همان روزها و ساعت ها میزبان پژوهشگران و دوستداران کتاب خواهد بود.

کتابخانه و موزه ملی ملک با برپایی دو نمایشگاه ویژه در آستانه نوروز، فضایی دگرگون برای میزبانی از گردشگران نوروزی فراهم آورده است.

نمایشگاه های گنج نظامی (گزیده آثار نفیس حکیم نظامی در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک) و نوروزنامه (برگزیده گنجینه نسخه های خطی و گزیده کتاب های پژوهشی موجود در کتابخانه و موزه ملی ملک) دو برنامه ویژه کتابخانه و موزه ملی ملک برای نوروز 1401 خورشیدی به شمار می آیند که در کنار تالارها و آثار موزه ای در این موقوفه از گردشگران و تهران گردان میزبانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز 1401

خدمات رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز 1401