مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-15اجتماعي

90 درصد مخاطرات استان یزد اقلیمی است


استاندار یزد با بیان این که 90 درصد مخاطرات استان از نوع اقلیمی و آب و هوایی است، گفت: تمام دستگاه های اجرای موظف هستند تا پایان فروردین ماه 1401 برنامه آموزش امدادی خود را به ستاد مدیریت بحران استانداری ارائه کنند.

- مهران فاطمی در نشست ستاد مدیریت بحران که امروز سه شنبه با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد، با بیان این که چرخه مدیریت بحران و اعلام سریع وضعیت بحرانی از جمله موارد حائز اهمیت است، اظهار کرد: بحث پیش بینی و پیشگیری در اولویت اجرایی ستاد مدیریت بحران باشد.

وی آموزش خود مراقبتی را از دیگر موارد جدی برای کاهش خسارت در مواقع بحرانی دانست و افزود: آموزش امدادی به شهروندان در دستور کار استان یزد باشد و دستگاه ها نهایتاً تا پایان فروردین ماه 1401 برنامه های خود برای ترویج و نهادینه کردن آموزش امدادی را تنظیم و به اداره کل مدیریت بحران استانداری ارائه کنند.

استاندار تقویت زیرساخت های لازم برای پایش های مستمر و دقیق آب و هوا در استان را ضروری دانست و گفت: 90 درصد مخاطرات استان یزد اقلیمی و آب و هوایی است که باید برای مدیریت مناسب آن برنامه ریزی لازم انجام شود.

فاطمی در خصوص اسناد اثرپذیری استان یزد را از دیگر راهکارهای مناسب برای مدیریت مخاطرات اقلیمی عنوان و تصریح کرد: این مطالعات باید به پروژه و اقدام منجر شود و دارای نقشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مخاطرات استان یزد اقلیمی است

90 درصد مخاطرات استان یزد اقلیمی است