مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-15سياسي

تلاش می کنیم اشیا ممنوعه وارد زندان نشود


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: تلاش می کنیم اشیا ممنوعه وارد زندان نشود و تخلفات در این حیطه کم شود.

- غلامعلی محمدی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زندان های جمهوری اسلامی از حیث رفتار با زندانی و توجه به حقوق و کرامت زندانیان و شرایط نگهداری زندانیان و اقدام به برنامه های فرهنگی و اصلاح و تربیت زندانیان و اشتغال زندانیان اقداماتی را که انجام دادیم در جهت اشتغال مولد و از نظر توجه به بهداشت محیط زندان ها و توجهی که به اطفال و زنان داریم و از حیث بهره مندی زندانیان و عفو و مرخصی و بهره مندی از تلفن و … قابل عرصه به دنیاست.

وی افزود: زندان های ما قابل عرصه به دنیاست نه از طرف رییس سازمان زندان ها میگویم بلکه بنا به ادعای تمام هیأت های خارجی که از زندان های ایران بازدید کردند این مطلب را می گویم.

محمدی با انتقاد از برخی سیاه نمایی ها گفت: معاندین به گونه ای سیاه نمایی می کنند و زندان ها را برخلاف آنچه هست به مردم و دنیا معرفی می کنند و از کاه کوهی می سازند و خلاف واقع را منعکس می کنند و ان را ملاکی برای نقض حقوق زندانی در جمهوری اسلامی قرار می دهند اینجاست باید ابزار رسانه به کمک زندان ها بیاید.

رییس سازمان زندان ها افزود: در این مقطع باید یکی از اقداماتمان در جهت خنثی سازی اقدامات دشمنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم اشیا ممنوعه وارد زندان نشود

تلاش می کنیم اشیا ممنوعه وارد زندان نشود