مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-15اجتماعي

پذیرایی 80 اقامتگاه بوم گردی خراسان جنوبی از مسافران نوروزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به وجود 80 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان گفت: این اقامتگاه ها ظرفیت پذیرش روزانه هزار و 500 مسافر نوروزی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: پس از دو سال محدودیت های مسافرتی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا خوشبختانه با واکسینه شدن قریب به اتفاق اقشار جامعه  زمینه سفرهای خانوادگی بین شهری فراهم شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود در آغازین روزهای فروردین 1401  مسافران زیادی از راه های مواصلاتی خراسان جنوبی به مقصد مشهد تردد داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به وجود 80 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان تصریح کرد: این اقامتگاه ها ظرفیت پذیرش روزانه هزار و 500 مسافر نوروزی را دارند.

رمضانی یادآور شد: ظرفیت اقامت در هتل های خراسان جنوبی 245 اتاق با 574 تخت و ظرفیت مهمان پذیر های استان نیز  234 اتاق با 640 تخت است.

وی ظرفیت اقامت در مهمانسراها و فضاهای آموزش و پرورش خراسان جنوبی را 10 هزار و 590 نفر عنوان کرد و گفت: ظرفیت اسکان سایر اقامتگاه های ادارات و سازمان های استان نیز 14 هزار و 870 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی 80 اقامتگاه بوم گردی خراسان جنوبی از مسافران نوروزی

پذیرایی 80 اقامتگاه بوم گردی خراسان جنوبی از مسافران نوروزی