مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-15اجتماعي

دفع غیربهداشتی فاضلاب عامل بوی بد شرق شیراز است


مدیرکل محیط زیست استان فارس، منشاء اصلی بوی بد استشمام شده در شرق شیراز را دفع غیربهداشتی فاضلاب در کانال های روباز و رودخانه دانست و ضمن یادآوری اینکه چنین وضعیت مطلوب این شهر نیست، - لزوم اهتمام دستگاه های اجرایی ذیربط برای رفع کامل این مشکل را متذکر شد.

حمید ظهرابی سه شنبه 24 اسفند در یک کنفرانس خبری مجازی گفت: هر چند نسبت به سال های گذشته، شاهد کم شدن شدت و وسعت بوی بد استشمام شده در محدوده شرقی شیراز هستیم اما این وضعیت خصوصا در فصول گرم سال، ادامه دارد و موجب ناراحتی ساکنان منطقه، مسافران و شهروندان می شود.

مدیرکل محیط زیست فارس همچنین با اشاره به اینکه این بوی نامطلوب که در حاشیه روستای سلطان آباد و شرق شیراز به ویژه در فصل تابستان به مشام می رسد ناشی از فاضلاب روباز شیراز است، گفت: نهادهای مسئول در حوزه جمع آوری فاضلاب و مدیریت شهری باید بکوشند تا این مشکل برطرف شود.

ظهرابی خاطرنشان کرد: افرادی که به عنوان گردشگر به شیراز سفر می کنند از این بوی بد آزرده می شوند و در حال حاضر وجود این معضل در شان گردشگران و شهر گردشگری شیراز نیست و همه دستگاه های مسئول موظفند ساماندهی این موضوع را دنبال کنند.

او، شهرک صنعتی شیراز را مسئول بخشی از رها سازی فاضلاب در این منطقه دانست و گفت: متاسفانه واحدهای تولیدی این شهرک، فاضلاب خام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع غیربهداشتی فاضلاب عامل بوی بد شرق شیراز است

دفع غیربهداشتی فاضلاب عامل بوی بد شرق شیراز است