مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-15سياسي

جهش در شور و نشاط اجتماعی در پرتو مراسمات مذهبی نیمه شعبان


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان از برنامه ریزی برای برپایی هرچه باشکوه تر آیین نیمه شعبان در این استان در قالب برنامه های مختلف خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان از برنامه ریزی برای برپایی هرچه باشکوه تر آیین نیمه شعبان در این استان در قالب برنامه های مختلف خبر داد.

حجت الاسلام عباس عبدالهی در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه شیوع و همه گیری کروناویروس باعث افت برنامه های مذهبی در این چند ساله شده است.

وی با اشاره به اقبال بالای مردم به برنامه های مذهبی در استان افزود: با انجام واکسیناسیون در سطح گسترده، سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری دیگر دستگاه های مسوول، امسال برنامه های متعددی برای نشاط بخشی به این برنامه ها در سطح استان دارد.

وی از پویش به عشق مهدی هواتو دارم به عنوان یکی از مهمترین برنامه های استان در نیمه شعبان و روزهای منتهی به این عید بزرگ نام برد و افزود: این پویش با همکاری و همراهی سه دستگاه تبلیغات اسلامی استان، صداوسیما مرکز سمنان و مرکز خاتم الاوصیا سپاه استان در سراسر استان سمنان برگزار می شود.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: در این پویش، مردم از هرگونه برنامه و کنشی که در حوزه ارادت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) دارند، فیلم کوتاه و یا نوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش در شور و نشاط اجتماعی در پرتو مراسمات مذهبی نیمه شعبان

جهش در شور و نشاط اجتماعی در پرتو مراسمات مذهبی نیمه شعبان