مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-15سياسي

افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان پاکدشت


دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان پاکدشت با حضور فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج (ع) و برخی مسئولان دیگر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان پاکدشت، دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان پاکدشت با حضور عبدی ریاست دادگستری شهرستان، سرهنگ رضا امجدی فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج (ع)، ستوان دوم پاسدارگودرزی مسوول دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان و سروان محمدی فشکی معاونت منابع نیروی انسانی بسیج پاکدشت افتتاح شد.

امجدی ضمن اشاره به ماده 203 قانون استخدامی سپاه گفت: این کار گامی بسیار مهم و ارزشمند برای جامعه ایثارگران و بسیجیان جهادگر است.

وی در ادامه گفت: افتتاح این دفتر از دو جهت منشاء خیر و برکت خواهد بود ابتدا ارائه مشاوره حقوقی و انجام وکالت و خدمات حقوقی و قضایی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و خانواده های محترم ایشان و در مرحله بعد تسهیل گری در روند پرونده های قضایی و یاری رساندن به دستگاه قضایی و اینکه کلیه این خدمات بصورت رایگان به ایثارگران عزیز ارائه خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج (ع) در ادامه ضمن قدردانی از ریاست دادگستری شهرستان پاکدشت آقای عبدی و مجموعه همکاران ایشان تصریح کرد: ان شاءالله با همکاری خوب این دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان پاکدشت

افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و بسیجیان شهرستان پاکدشت