مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-15سياسي

4300 یزدی در تصادفات 1400 نقص عضو شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان که با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: حتی یک نفر آمار فوتی در اثر حوادث ترافیکی برای ما زیاد است.

وی آمار 300 نفر فوتی تصادف شهری و جاده ای استان را زنگ خطری برای مدیران دانست و افزود: مدیران بدانند در برابر جان تک تک مردم مسئولند و اگر در حیطه اختیارات و مسئولیت خود حتی ذره ای کوتاهی کنند که منجر به مرگ شهروندی شود باید در پیشگاه حق تعالی پاسخگو باشند.

استاندار یزد گفت: متأسفانه بر اساس آمار اعلام شده از سوی راهور در سال گذشته 4300 نفر از شهروندان استان یزد بر اثر حوادث ترافیکی نقص عضو شدند.

فاطمی در ادامه با اشاره به ضرورت تدوین و اجرای یک سری اقدامات فوری ناظر به ایام عید در استان یزد، تصریح کرد: توجه به بحث آموزش یکی از مهمترین راهکارهای لازم برای کاهش تلفات جاده ای است.

وی مسئولیت آموزش شهروندی مباحث ترافیکی در محدوده شهری را به شهرداری ها، برون شهری را به پلیس راه و آموزش خود مراقبتی را به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی واگذار کرد و تأکید کرد: اداره کل راهداری هم تا قبل از پایان سال باید نسبت به فعال سازی دوربین ها جاده ای اقدام و پلیس هم حتما در کوتاه ترین زمان ممکن پیامک تخلف را  ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4300 یزدی در تصادفات 1400 نقص عضو شدند

4300 یزدی در تصادفات 1400 نقص عضو شدند