مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-15اجتماعي

آموزش خصوصی ریاضی در کوشیار


ریاضی! درسی پر چالش که اگر آن را یاد نگیرید با حفظ کردن فرمول ها راهی به دنیای جذاب وشیرین آن نخواهید داشت! هرگز نمی توانید این دانش را صرفاً با تقلید کردن از چند رابطه ای که نمی دانید از کجا آمده است، درک کنید.

برای فراگرفتن این درس هیچ راهی نیست مگر حل تمرین زیاد و مثال های گوناگون و فکر کردن پیرامون موضوعات مطرح شده در هر مبحث.

اما kooshyarlearn.

ir را به عنوان اولین برند شخصی حوزه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، مشاوره تحصیلی و همچنین آموزش برنامه نویسی را راه اندازی نموده و ارتباطی خارج از قواعد دست و پا گیر سازمانی و محدویت های مکانی با محصلان سراسر کشور برقرار کردند.

سبک آموزش ریاضی در وبسایت کوشیار اما بحث اصلی در خصوص اثر تدریس خصوصی ریاضی است، آقای بهمن آبادی معتقد است که آموزش ریاضی باید مبتنی بر روش یادگیری به طریق حل مسئله، صبورانه و با حل مسائل فراوان انجام شود.

یعنی افراد باید بتوانند در درگیر شدن با مسائل متنوع موضوعات را خودشان کشف کنند و نه اینکه ما مستقیم آموزش بدهیم.

اگر به ابتدای کتب ریاضی وزارت آموزش و پرورش نگاه کنید خواهید دید که اصولاً در آنجا هم به این روش اشاره و بر روی آن تاکید شده است.

یعنی برای یک دانش آموز هیچگاه نباید یک مطلب تدریس شود و ما خطابه خوانی داشته باشیم و بعد به سراغ حل مثال و تمرین برویم! موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش خصوصی ریاضی در کوشیار

آموزش خصوصی ریاضی در کوشیار