مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-15حوادث

از انهدام 26 باند سازمان یافته تا کشف 155 هزار عدد مواد محترقه


فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام 26 باند سازمان یافته و دستگیری 141 سارق در نهمین مرحله از طرح رعد پلیس ری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه نهمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران به دستاوردهای این طرح اشاره و اظهار داشت: در این مرحله از اجرای طرح رعد با تلاش همکارانم 26 باند سازمان یافته که اعمال مجرمانه با شیوه و شگرد خاصی را انجام می دادند شناسایی و منهدم شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان دستگیری 141 سارق و کشف 18 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه اعلام کرد: 9 قبضه سلاح سرد و گرم از دستگیر شدگان کشف و ضبط شد؛ همچنین 64 نفر از اتباع بیگانه نیز دستگیر و طرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 155 هزار عدد انواع مواد محترقه اعم از بمب و نارنجک دستی و مواد محترقه پرخطر خبر داد و گفت: در این زمینه 15 نفر دستگیر شدند.

 وی ضمن اولتیماتوم به هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال گفت: طبق هماهنگی با مقامات قضایی دستگیرشدگان تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

وی ارزش ریالی اموال مکشوفه را 26 میلیارد سریال ارزیابی کرد و گفت: با تلاش همکارانم در سال جاری سرقت 12 درصد کاهش، جرایم خشن 58 درصد کاهش و دستگیری و کشفیات 18 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انهدام 26 باند سازمان یافته تا کشف 155 هزار عدد مواد محترقه

از انهدام 26 باند سازمان یافته تا کشف 155 هزار عدد مواد محترقه