مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-15بين الملل

وقتی ماکرون ادای زلنسکی را در می آورد!


فرانسوی ها مدت هاست که به عنوان طراحان و عرضه کنندگان مدهای لباس شناخته می شوند، اما به نظر می رسد که رییس جمهور امانوئل ماکرون این بار شروع به تقلید از مد روزترین رهبر اروپایی کرده است؛ - ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیلی میل، در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین فوراً به چهره ای شناخته شده تبدیل شد، او سه هفته گذشته را با پوشیدن کاپشن ها، ژاکت ها و تی شرت های ساده خاکی گذرانده است.

رهبر اوکراین به طور قابل توجهی کت و شلوار و کراواتی که معمولاً مناسب یک رییس دولت است را کنار گذاشته و زمان خود را بین کاخ ریاست جمهوری و خیابان های کی یف جنگ زده تقسیم می کند.

اما تصاویر جدیدی از ماکرون، نخست وزیر فرانسه منتشر شده است - تمیزترین چهره اتحادیه اروپا که به ندرت با لباسی غیر از کت و شلوار بی عیب و نقص، موهای صاف و اصلاح شده، دیده می شود - پشت میز در کاخ الیزه نشسته و یک هودی تیره و شلوار جین به تن دارد و چهره ای اصلاح نشده که با نگاه اول به تصاویر، به سختی قابل تشخیص است، هودی مشکی گشاد او با لباس مورد علاقه اش فاصله زیادی دارد.

عکس های گرفته شده در اتاق طلایی کاخ الیزه در پاریس که به عنوان دفتر ماکرون نیز عمل می کند، نشان می دهد که او در روز یکشنبه سخت مشغول کار است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ماکرون ادای زلنسکی را در می آورد!

وقتی ماکرون ادای زلنسکی را در می آورد!