مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-15اقتصادي

ایجاد اشتغال فراگیر در خراسان رضوی با تمرکز بر حوزه کارآفرینی، استارت آپ و خلاقیت


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان می توانند از ظرفیت شتاب دهنده ها و فضای کاری اشتراکی استفاده کنند.

- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مطرح کرد ایجاد اشتغال فراگیر در خراسان رضوی با تمرکز بر حوزه کارآفرینی، استارت آپ و خلاقیت ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان می توانند از ظرفیت شتاب دهنده ها و فضای کاری اشتراکی استفاده کنند.

امروز یکی از عوامل و راهکارها در بحث اشتغال فراگیر توجه و تمرکز به مباحث کارآفرینی، بحث ایده های جدید و استارت آپ و خلاقیت است.

ما واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و معروفی در استان داریم که هر کدام می توانند به یک مرکز نوآوری تبدیل شوند و به باور و دانشی دست یابند که باعث بهره مندی آن ها از این فرصت و ظرفیت گردد.

محمد امین بابایی در جلسه ای با حضور مدیران انجمن صنفی مراکز شتاب دهنده استان اظهار کرد: امروز یکی از عوامل و راهکارها در بحث اشتغال فراگیر توجه و تمرکز به مباحث کارآفرینی، بحث ایده های جدید و استارت آپ و خلاقیت است.

ما واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و معروفی در استان داریم که هر کدام می توانند به یک مرکز نوآوری تبدیل شوند و به باور و دانشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال فراگیر در خراسان رضوی با تمرکز بر حوزه کارآفرینی، استارت آپ و خلاقیت

ایجاد اشتغال فراگیر در خراسان رضوی با تمرکز بر حوزه کارآفرینی، استارت آپ و خلاقیت