مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-15سياسي

طرح آرامش بهاری در 50 بقعه متبرکه استان بوشهر اجرا می شود


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: طرح آرامش بهاری در 50 بقعه متبرکه استان بوشهر اجرا می شود.

- ، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آرامش بهاری سال آینده در سه سطح مختلف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان بوشهر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته ویژه برنامه آرامش بهاری برای دوازدهمین سال پیاپی در استان بوشهر برگزار می شود و 50 بقعه متبرکه استان میزبان برگزاری این برنامه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: برگزاری مراسم غبارروبی از امامزادگان و مزار شهدای مدفون در آستانه سال نو و اقامه نماز جماعت و ارائه برنامه های فرهنگی، سخنرانی و برپایی خیمه های معرفت با حضور روحانیون اعزامی و بومی در ایام نوروز در بقاع متبرکه از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری است.

وی با اشاره به فعالیت 50 نفر از مبلغان بومی در اجرای طرح آرامش بهاری، گفت: در کنار این مبلغان از ظرفیت 15 مبلغ اعزامی از قم نیز در جهت نهادینه سازی ارزش ها، پاسخگویی به سوالات و شبهات مردم در بقاع متبرکه استفاده می شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور بیان کرد: غرفه قرآن بخوان و جایزه ببر ، غرفه های مهدویت، حجاب و عفاف و پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی از جمله غرفه هایی هستند که ذیل خیمه های معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آرامش بهاری در 50 بقعه متبرکه استان بوشهر اجرا می شود

طرح آرامش بهاری در 50 بقعه متبرکه استان بوشهر اجرا می شود