مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-15سياسي

بی خطرسازی پسماند عفونی در مازندران دغدغه است


رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران یکی از دغدغه های بزرگ استان را پسماند عفونی ذکر کرد و گفت: زمینی برای بی خطرسازی پسماند عفونی در استان نداریم.

- ، محمد ابراهیمی ساروی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه پیگیری و مسائل صنفی و حقوقی پزشکان و همکاران توسط شورای هماهنگی نظام پزشکی انجام می شود، افزود: در هر شهرستان هیئت مدیره های 11 و 17 نفره فعال است.

وی با اظهار اینکه تمام گروه ها و حرف حوزه پزشکی به غیر از پرستاران و پیراپزشکان عضو نظام پزشکی هستند، ادامه داد: این درحالی که شکایت تمامی گروه ها در این سازمان ثبت و ضبط می شود.

وی ادامه داد: نظارت بر تبلیغات حوزه سلامت اعم از دارویی، بهداشتی، خوراکی و آشامیدنی که با سلامت مردم در ارتباط است توسط سازمان نظام پزشکی بررسی می شود.

ابراهیمی ساروی پیگیری پرونده های اخلاقی را از دیگر وظایف نظام پزشکی برشمرد و درباره بی خطرسازی زباله های عفونی گفت: پسماند عفونی یکی از دغدغه های بزرگ ساری و مازندران است.

وی ادامه داد: هرکس زباله عفونی تولید می کند تکلیف بی خطرسازی آن را دارد و یکسری شرکت هایی نیز در این زمینه در حال فعالیت و یک شرکت در تنکابن و بهشهر در این زمینه مشغول کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خطرسازی پسماند عفونی در مازندران دغدغه است

بی خطرسازی پسماند عفونی در مازندران دغدغه است