مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-15فرهنگي

تاریخ و ساعت پخش سریال های نوروزی آی فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی آی فیلم فارسی همزمان با آغاز سال جدید و تدارک ویژه رسانه ملی برای ایام تعطیلات نوروزی، - تاریخ و ساعت های پخش برنامه های نوروزی شبکه تلویزیونی آی فیلم اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی آی فیلم فارسی همزمان با آغاز سال جدید و تدارک ویژه رسانه ملی برای ایام تعطیلات نوروزی، با چند سریال جدید و خاطره انگیز مهمان خانه ی بینندگان خود می شود.

پیش از این اعلام شد که مجموعه های طنز تلویزیونی عید امسال ، تئاتر صحنه ، بوتیمار و همچنین سریال های شرم ، بانوی سردار و دزدان مادربزرگ روی آنتن می رود.

لازم به ذکر است که در بین سریال های متنوع نوروز 1401 شبکه آی فیلم فارسی، شما بینندگان می توانید گلچینی از قسمت های مختلف برنامه تلویزیونی 14 اینچ را هم تماشا کنید.

گلچین برنامه 14 اینچ در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون پخش می شود و امین زندگانی با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ وگفت می نشیند.

این برنامه از 28 اسفند، ساعت 16 روی آنتن می رود و تکرار آن نیز در ساعت های صفر بامداد و 8 صبح روز بعد پخش می شود.

عید امسال داستان مجموعه تلویزیونی طنز عید امسال در مورد ماجراهای گوناگونی است که برای خانواده عباس آقا (محسن قاضی مرادی) حول وحوش ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ و ساعت پخش سریال های نوروزی آی فیلم

تاریخ و ساعت پخش سریال های نوروزی آی فیلم